Untuk mereka yang mengalami sakit sendi, gout dan asid urik tinggi

Bengkak Gout Surut
Bacaan Asid Urik Kembali Normal
Syukur Dah Bebas Derita Serangan Gout

Tanda-tanda permulaan serangan gout

Kaki kemerahan, bengkak dan panas

Sakit berdenyut di sendi terutamanya ibu jari kaki

Serangan tiba-tiba dan rasa sakit berlarutan

Benjolan pelik disekitar sendi

Lebih merisaukan kalau tak dibendung lebih awal boleh menyebabkan perkara yang lebih serius

Masalah Tekanan Darah Tinggi

Pembentukan Batu Karang

Sakit Buah Pinggang

Kematian

Jadi bagaimana nak elak dari serangan gout dan cara berkesan merawat gout

Sebelum tu kena tahu punca kenapa gout boleh berlaku

Ramai Orang Selama Ini Buat Benda Yang Salah Untuk Sembuhkan Gout

Bila dah tahu puncanya ramai yang masih sapu minyak panas dan sapu krim
memang still tak sembuh-sembuhkan?

Untuk sembuh tidaklah susah tapi ramai pula kerap mengambil painkiller untuk tahan sakit

Painkiller bukanlah menyembuhkan hanya bertindak sementara mengurangkan rasa sakit

Persoalannya... Sanggupkah Anda Menahan Sakit ?? Jadi,

Jika mengambil kerap painkiller pula dah terbukti menimbulkan side efek yang teruk dan menyebabkan kerosakan buah pinggang

Bukan tu je cabaran terpaksa dilalui

Masih tetap derita serangan gout dan terpaksa hadapi cabaran lain lagi…

Kena Pantang Makan

Income Kurang Kerap Cuti Kerja

Sukar Ibadah Dan Bergerak

Rutin dan Aktiviti Terganggu

Jangan biarkan gout musnahkan hidup anda

Macamana cara nak rendahkan bacaan asid urik ni...

Menurut Kajian Pakar Perubatan tentang keberkesanan untuk merawat gout dari
Institute of Medical Sciences, Panjagutta, Hyderabad, India
mendapati 2 kaedah paling berkesan iaitu

Mereka mendapati perubatan Alternatif melalui herba semulajadi dalam tumbuh-tumbuhan ini terbukti berkesan dan sangat berpotensi menurunkan asid urik dengan cepat, mengurangkan pengeluaran asid urik dan menghalang pembentukan kristal.

Kristal tajam yang terkumpul pada sendi akan mula dihapuskan dan dikeluarkan melalui pembuangan air kencing lalu membuatkan bacaan asid urik lebih stabil

Tumbuhan yang dimaksudkan ialah Buah Kaduka (Bahasa Saintifik Terminalia chebula) telah digunakan dalam perubatan tradisional India, Ayurveda, sejak beratus tahun dahulu.

Ianya dikenali sebagai Raja Herba di Tibet dan paling berkesan untuk merawat gout kerana keupayaanya mengurangkan pengeluaran asid urik dan menghalang pembentukan kristal dengan kuat dan baik.

Kami tak cakap kosong lihat bukti kajian

Ia kaya dengan vitamin C dan bahan-bahan yang didapati mempunyai kesan anti-oxidant (mengurangkan, meneutralkan serta melindungi sel badan daripada kerosakan akibat radikal bebas), anti diabetec (menurunkan gula dalam badan), anti-inflammatory (anti-radang mengurangkan kemerahan dan bengkak yang timbul akibat kerosakan), anti-arthritic (melegakan atau mencegah arthritis) dan inhibits xanthine (menghalang pembentukan kristal dan mengurangkan pengeluaran asid urik)

Buah kaduka sukar dijumpai dan ianya memerlukan proses yang rumit untuk menguraikan khasiatnya

Memperkenalkan

JUS BERKAH

Jangan risau, anda boleh dapat manfaat buah ini bila ambil Jus Berkah. Ya, salah satu kandungan Jus Berkah adalah buah kaduka. Menarik kan?

Jus Berkah merupakan campuran polifenol yang sempurna dan unik. Ianya berasaskan 8 bahan semulajadi yang telah terbukti melalui pelbagai kajian klinikal memberikan kesan positif.

8 Bahan Premium Herba Tradisional Dalam Jus Berkah

Bukan hanya buah kaduka saja yang memberi impak yang baik untuk atasi sakit sendi dan gout malah dengan gabungan bahan herba lain yang diformulasikan dapat membantu memberi kesan yang lebih efektif dan  bertindak sebagai anti-radang yang kuat untuk menyurutkan bengkak gout dengan berkesan serta mengeluarkan asid urik berlebihan dalam badan

Klik pada list herba lain dibawah untuk lihat kajian saintifik

Pegaga terbukti sebagai Anti-hyperuricemia  (Kepekatan asid urik yang tinggi dalam darah disebut hiperurisemia).

Agen antihiperurisemia juga dipanggil agen antigout. Ejen ini berfungsi sama ada untuk membetulkan pengeluaran berlebihan atau kurang perkumuhan asid urik.

Pegaga juga kaya dengan flavonoid, triterpenic steroid dan asid amino

Temulawak adalah dari keluarga Curcumin yang bersifat Anti-inflammatory (Anti-radang atau antiphlogistic) ialah sifat bahan atau rawatan yang mengurangkan keradangan atau bengkak.

Temulawak juga memiliki kandungan flavonoid yang merupakan salah satu sumber antioksidan.

Lempoyang telah terbukti sebagai Anti Gout. Ejen antigout adalah yang ditetapkan untuk rawatan gout, keadaan artritis yang menyakitkan yang disebabkan oleh asid urik yang berlebihan dalam darah yang termendap sebagai kristal monosodium urat dalam sendi.Bahan aktif yang terdapat pada bahagian rizom lempoyang adalah kukurmin, flavonoid glikosid, flavonol dan serumbon epoksida.


Bunga Ratu Pari terbukti sebagi Anti Arthritic  digunakan untuk melegakan atau mencegah gejala artritis, seperti sakit sendi atau kekakuan sendi.  Menguruskan kesakitan, mengurangkan keradangan atau bertindak sebagai imunosupresan.

Bunga Ratu Pari (Bunga Mukmin) terkenal dengan kandungan bahan yang dikenali sebagai flavonoids di mana ia banyak digunakan bersama penghasilan produk vitamin C.

Kayu manis bersifat anti oksidan yang boleh menghalang atau melambatkan beberapa jenis kerosakan sel dan juga bersifat Anti-inflammatory (Anti-radang atau antiphlogistic) ialah sifat bahan atau rawatan yang mengurangkan keradangan atau bengkak.
Bahan-bahan antioksida di dalam kayu manis Ceylon ialah polifenol, asid fenolik, dan flavonoid.

Habbatus Sauda bersifat anti oksidan yang boleh menghalang atau melambatkan beberapa jenis kerosakan sel dan juga bersifat Anti-inflammatory (Anti-radang atau antiphlogistic) ialah sifat bahan atau rawatan yang mengurangkan keradangan atau bengkak. Habbatus Sauda kaya dengan bahan bahan antioksida seperti flavanoid, folifenol dan thymoquinone

Stevia Kayu manis bersifat bersifat Anti-inflammatory (Anti-radang atau antiphlogistic) ialah sifat bahan atau rawatan yang mengurangkan keradangan atau bengkak. Stevia juga memiliki senyawa bioaktif seperti steviosida, terpenoid dan flavonoid

Bayangkan Selepas Amalkan Jus Berkah Kehidupan Menjadi Lebih Baik

Makan Pun Dah Tak Pantang

Dah Boleh Drive Macam Biasa

Lebih Tenang Mudah Beribadah

Tak perlu bergantung ubatan kimia

Betul ke Jus Berkah Ni Berkesan?

Jangan percaya kami cakap.
Lihat testimoni dan review daripada pengguna Jus Berkah sendiri.

Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar.
Namun tempoh masa rawatan mungkin berbeza mengikut tahap kesihatan pengguna.

Terbukti 100% Selamat & Berkesan

JUS Berkah Melepasi Ujian Makmal dan Diklasifikasi Makanan Tambahan
Tanpa Campuran Bahan Berbahaya, Bahan Kimia & Steroid

Kenapa perlu pilih Jus Berkah?

Boleh Bayar Masa Barang Sampai (COD)

Order dulu, bayar pada posmen masa barang sampai. 100% selamat.
Mudahkan? Anda juga boleh buat pembayaran terus secara online jika mahu.

BERITA BAIK UNTUK ANDA!
Kepada yang buat pembelian di website ini sekarang

Berapa Harga Jus Berkah Ni?

Harga asal 1 botol Jus Berkah dipasaran sekarang adalah..

RM120 Satu BOTOL

Khas untuk waktu terhad, kami bagi offer pakej paling berbaloi untuk anda!

Tempah Sekarang

Diskaun sehingga 58%

Harga asal Jus Berkah sebotol adalah RM120. Khas untuk pembelian pek jimat boleh dapat diskaun sehingga 58%. Jimat sebanyak RM210. Banyak tu!!

100% Money Back Guarantee

Anda mungkin ragu-ragu untuk cuba Jus Berkah? Sebab itu kami berikan jaminan pulangan wang untuk anda dalam tempoh sebelum 30 hari tiada sebarang kesan (mengikut terma dan syarat)

Dapatkan Sekarang Sementara Harga Promosi!

Pilih Pakej Dibawah

Jam
Minit
Saat
Harga Promosi akan ditamatkan pada bila-bila masa sahaja..

Pek Jimat 3 Botol

Harga Retail RM360

RM150

(Jimat RM210)

Pek Cadangan 2 Botol

Harga Retail RM240

RM110

(Jimat RM130)

Pek Percubaan 1 Botol

Harga Retail RM120

RM75

(Jimat RM45)

Jus Berkah Dipilih dan Dipercayai Ramai
Permintaan Tinggi Setiap Hari

Lebih 3,173 Pengguna Telah Menggunakan Jus Berkah

Kami sedaya upaya memberikan khidmat dan produk terbaik untuk anda. Sekiranya produk yang sampai kepada anda berada dalam keadaan tidak memuaskan, kami akan menggantikannya dengan unit yang baru segera !

Kepuasan anda adalah kebanggaan kami!

Soalan Yang Sering Ditanya Pelanggan (FAQ)

Boleh terus minum tanpa perlu tambah air

20ML pagi dan 20ML malam untuk berat 64KG bawah

40ML pagi dan 40ML malam untuk berat lebih 65KG

20ML malam untuk pencegahan dan penjagaan kesihatan.

Ada pesakit yang dah dapat perubahan sebelum kotak pertama, dan ada juga yang nampak perubahan setelah habis 3 kotak. Ia bergantung kepada tahap gout seseorang.
Disarankan untuk jarakkan waktu 1 jam selepas pengambilannya
Tiada kesan sampingan. Jus Berkah menggunakan 100% herba premium dan tiada campuran bahan kimia. Cuma mungkin ada tindak balas di tempat yang mengalami sakit. Hal ini kerana produk sedang membuang asid urik yang ada di situ.

Ya boleh minum, tiada masalah. Boleh dijadikan minuman harian dan untuk jaga kesihatan. Minum ikut panduan yang diberikan.

2 botol ke atas baru boleh refund
Dalam masa 30 hari selepas penerimaan produk.
Selepas dari 30 hari syarat pulangan wang @ refund tidak sah.
Banyakkan minum air kerana ini dapat membantu penyingkiran asid urik.
Hadkan pengambilan minuman manis dan air berkarbonat

All Rights Reserved © 2024 . Website Manage by Beecarts Network (003085424-W)

Telefon atau Whatsapp : +601154051377  Email: [email protected]

Products Distributed by Berkah Hijrah Global
Duns Number: 44-794-3194
www.jusberkah.com version3.0

Tentang Kami | Polisi Pemulangan | Notis Privasi

*PENAFIAN: Keberkesanan produk ini bergantung kepada kesesuaian individu. Setiap hasil dari penggunaan adalah berbeza bagi setiap individu. Produk ini akan memberi kesan terbaik sekiranya pengguna mengamalkan dengan cara betul berdasarkan banyak testimoni yang diperolehi. Kita berikhtiar, Tuhan yang menyembuhkan.


*DISCLAIMER :

Tiktok is a Registered Trademark of tiktok.com. & Facebook™ or FB is a Registered Trademark of Facebook.com.

jusberkah.com is not affiliated with Tiktok.com & Facebook.com in any way, nor does they sponsor or approve any of products. All trademarks mentioned here are copyrighted by their respective owners.

We use Google AdWords Remarketing to advertise this website across the Internet. AdWords remarketing will display relevant ads tailored to you based on what parts of this website you have viewed by placing a cookie on your machine. THIS COOKIE DOES NOT IN ANYWAY IDENTIFY YOU OR GIVE ACCESS TO YOUR COMPUTER The cookie is used to say “This person visited this page, so show them ads relating to that page.” Google AdWords Remarketing allows us to tailor our marketing to better suit your needs and only display ads that are relevant to you. If you do not wish to participate in our Google AdWords Remarketing, you can opt out by visiting Google’s Ads Preferences Manager.

Scroll to Top